1402-11-11 12:39
280
0
88609
وقتی کار با لیزر به بازی گرفته می‌شود؛

تعطیلی 3 مرکز «لیزر درمانی» در کلاله

شبکه بهداشت کلاله، سه مرکز غیرمجاز لیزر درمانی را پلمپ کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از راه اترک، کار با لیزر و لیزر درمانی نیاز به تخصص و داشتن مدارک معتبر بهداشتی و درمانی است.

وجود مراکز غیر معتبر در این زمینه و مراجعه مردم به این مراکز، باعث روی دادن اتفاقات غیرقابل جبران پزشکی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله در گفتگویی اعلام کرد: با توجه به گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مراکزی تحت عنوان لیرز درمانی در شهرستان کلاله و همچنین وجود تبلیغات غیر مجاز در فضای مجازی، با توجه به تحقیقات بعمل آمده؛ این موضوع در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته و سه مرکز لیزردرمانی غیر مجاز در شهرستان کلاله شناسایی شد.

وی ادامه داد: به دلیل دخالت در امر پزشکی، درمان، عدم اخذ مجوزهای قانونی و انجام این کار توسط افرادی که هیچ تخصصی در این کار ندارند، با پیگیری این مرکز و همکاری و هماهنگی دادگستری شهرستان و اخذ دستور قضایی و با مشارکت نیروی انتظامی و کارشناس واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان این سه مرکز شناسایی و از چرخه فعالیت خارج شدند.

مدیر شبکه بهداشت کلاله گفت: از همشهریان در شهر و روستا تقاضا داریم در صورت مشاهده موارد این چنینی و یا فعالیت هر واحدی تحت عنوان بهداشتی و خارج از ضوابط مراتب را با شماره تلفن ۳۵۴۴۳۰۰۷ واحد نظارت بر درمان شبکه و یا شماره سه رقمی ۱۹۰ اطلاع داده و ما را در امر نظارت بهتر بر امور بهداشت و درمان یاری کنند.  

انتهای خبر/رضا جامی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.